niedziela, 1 maja 2011

Zdjęcia Raficzka z wycieczki do lasu i cwiczenia resocjalistyczne

Rafik bardzo kocha podróże a najbardziej do lasu i na pola, tam jest jego żywioł. Często spotykamy tam psy z którymi Rafik sie zapoznaje co jest nie zwykle ważne bo jest psem dominującym i nie umie zachować sie przy psach. Na szczęście jest to już przeszłość, a Rafik robi bardzo duże postępy. Ćwiczymy od początku wiosny, gdy zaczęliśmy chodzić na długie spacery po łąkach, polach i lasach. Jestem szcześliwa gdy widzę Rafika spokojnie obwąchującego inne psy. Niestety nie zawsze jest idealnie czasem puszczają mu nerwy i zaatakuje ale są to już przypadki sporadyczne. Na tym spacerku Rafik zapoznał się ze Seterm Irlandzkim Mahoniowym jednak nie zdążyłam zrobić zdjęcia, po drugiej stronie torów ( jakieś 40 m od nas) przebiegła samotna sarna. Rafik zaczął gonić zająca ale nie udało mu się go złapać, gdyż zając biegł w stronę torów i  musieliśmy go zawołać. Pewnie by go złapał albo pobiegł by z anim do nory :)
Od razu pociągną go instynkt myśliwski :)
Ciekawe co tam wyczuł 
I znowu wącha...
Nie ma to jak powiew wiatru...
Trochę sportu...byle by do przodu :)
Jakiś nowy zapach...hmm
Krótki odpoczynek i dalej w drogę
Niestety nie zdążyłam zrobić zdjęcia jak Rafik goni zając gdyż byłam za bardzo zaciekawiona co on zrobi. Myślę że zdjęcia się podobały. Nie długo wstawię zdjęcia z działki :)

2 komentarze:

  1. Śliczne fotki :)
    Dobrze ,ze twoj Rafik przychodzi , gdy go wołasz ,bo moja by raczej dogoniła zająca :)

    OdpowiedzUsuń