niedziela, 26 czerwca 2011

Nowa smycz Rafika

2 tygodnie temu przyszła w końcu długo oczekiwana nowa smycz Rafika. Tym razem zamówiłam smycz automatyczną firmy Flexy. Jestem z niej zadowolona, bo spełaniła moje wymagania.  Zakupiłam automatyczną, ponieważ Rafik bardzo szybko chodzi, a ja nie będe za nim biegła i że tak powiem czasem zdaża mu sie chodzić "zygzakiem" zawsze to koryguje ale nie mogę mu zabronić obwąchiwania zapachu, a później przechodzi na następny po drugiej stronie chodnika. Ale widać ze jemu też się podoba nowa smycz. 

Smycz ma odblaski na tasiemce, mocny karabinek, wytrzymałą linkę, przycisk, który umożliwia zrobienia z niej normalnej smyczy.

3 komentarze:

  1. Fajną macie smyczkę :) Też ostatnio kupiłam nową, długą 2,20 m. :) Jestem z niej zadowolona. Moje psisko też lubi chodzić 'czym prędzej do następnego drzewa' :D hihi :}
    http://pupilkowata.blogspot.com
    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, że Raficzkowi podoba się ;] A jakiej jest długości ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście uważam każdy z nas kto posiada psa powinien robić dla niego jak najwięcej dobrego. Jak najbardziej pupil potrafi się odwdzięczyć jak tylko umie. Ja w każdej sytuacji jak mam zamiar zająć się dbaniem o mojego psiaka to w sklepie www https://sklep.germapol.pl/ nabywam odpowiednie narzędzia do pielęgnacji mojego psa. Jak najbardziej chcę zajmować się nim jak najdłużej, aby był zadbany i ładny.

    OdpowiedzUsuń